2.Na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych Gmina Pawonków ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro , na remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej .
3.Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.bazagmin.pl/pawonkow. Specyfikację można również odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Pawonkowie w godz. 800-1500 lub za zaliczeniem pocztowym po wystąpieniu z wnioskiem o jej przesłanie.
4.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni odcinka drogi powiatowej relacji Pawonków –Pludry (S-2320) na długości 200 mb , według poniższego zakresu:
- roboty pomiarowe – 200 mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 2cm z wywozem materiału do
3 km - 1100 m2
- mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej – 1100 m2
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych gr. 4 cm – 1100 m2 – warstwa wiążąca
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych gr. 4 cm – 1100 m2 – warstwa ścieralna
- uzupełnienie pobocza drogi tłuczniem kamiennym – 16 m3
określonego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6.Termin wykonania zamówienia : od 19.10.2006r do 30.10.2006r.
7.Informacja o warunkach wymaganych od wykonawcy zamówienia:
spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm.)
spełniają wymagania określone w SIWZ dla wykonawców
Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez weryfikację złożonych aktualnych dokumentów i oświadczeń.
8.W warunkach przetargu nie przewiduje się wpłatę wadium
9.Przewiduje się jedno kryterium oceny ofert : cena 100 pkt. Wartość ceny oferenta odnoszona jest do najniższej ceny zaoferowanej przez oferentów. Pozostałe oferty otrzymują ocenę niższą proporcjonalnie do podanej ceny.
10.Miejsce i termin składania ofert : Urząd Gminy Pawonków ul. Zawadzkiego7 42-772 Pawonków – sekretariat , do dnia 12.10.2006r. do godz.900.
11.Termin związania ofertą : 30 dni
12.Zamawiający nie przewiduje możliwości zawierania umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2006r. o godz. 900.