Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawonków , ul. Zawadzkiego 7, 42-772 Pawonków, woj. śląskie, tel. 0-34 3534100, faks 0-34 3534105.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 3.549.522,00 ZŁ PRZEZNACZONEGO NA FINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.549.522 PLN (trzy miliony pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia dwa złote) przeznaczonego na finansowanie zadań inwestycyjnych: 1.Budowa gimnazjum w Pawonkowie 2.000.000,00 zł 2.Modernizacja drogi powiatowej 375.000,00 zł 3.Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do pól ul. Graniczna Draliny 170.000,00 zł 4.Przebudowa nawierzchni ul. Szkolnej w Łagiewnikach Wielkich 249.922,00 zł 5.Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Pawonkowie - 754.600,00 zł Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1)Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do spłaty ostatniej raty. 2)Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte na stawce WIBOR-1M obowiązującej w dniu 01.07.2009r. powiększone o oferowaną marże banku - Kredytodawcy 3)Spłata kapitału kredytu: w 4 ratach kwartalnych do 20 marca, 20 maja, 20 września i 20 listopada każdego roku, wg Załącznika nr 4 do SIWZ 4)Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca począwszy od następnego miesiąca, w którym uruchomiono transzę kredytu. Bank zobowiązany będzie do obliczania odsetek i przesyłania obciążenia dla kredytobiorcy najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności odsetek. 5)Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Zamawiającego. 6)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania. 7)Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty kredytu odpowiednio do wartości zadań ustalonych w drodze przetargu lub z powodu ograniczenia zakresu planowanych zadań, refundacji środkami kredytu faktur zapłaconych przed uruchomieniem transz, wcześniejszej spłaty kredytu - bez dodatkowych opłat 9)Za dzień spłaty kredytu uważa się dzień uznania rachunku kwotą należnej wierzytelności Banku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla oferentów będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki oferent spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 lub pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument zezwalający na utworzenie banku lub prowadzenie działalności objętej zamówienia. 5. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. oraz Formularz ofertowy -Załącznik nr 1 Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 3, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605z późn.zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1 - Cena - 0.0
· 2 - oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte na WIBOR -1M obowiązującej w dniu 01.07.2009r. powiększone o oferowaną marże banku - 97
· 3 - prowizja jednorazowa - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pawonkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawonkowie, 42-772 Pawonków ul. Zawadzkiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Pawonkowie, 42-772 Pawonków ul. Zawadzkiego 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pawonków