Przetargi

Wykonanie posadzek, położenie wykładziny oraz malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie

ul. Lubliniecka 16

42-772 Pawonków

tel. 34 3567427

email: gzeas@pawonkow.pl

 

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z  art. 2 ust 1 pkt 1 (Dz.U.2023.1605 t.j.) – wartość zamówienie nie przekracza 130 000 zł netto.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest Wykonanie posadzek, położenie wykładziny oraz malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie

Zakres zamówienia:

Część 1 - wykonanie posadzek oraz położenie wykładziny w pomieszczeniach – 60,6 m2

a.            demontaż i utylizacja istniejącej podłogi drewnianej (płyty/deski, legary)

b.            wykonanie posadzki betonowej z izolacją (folia/płyty styropianowe)

c.            położenie wykładzin z tworzyw sztucznych z wywinięciem na ściany.

Część 2 – wykonanie tynków (gładzi) oraz malowanie ścian i sufitów

1.            malowanie sufitów – 71,14 m2

a.            usunięcie paneli sufitowych mdf – 46,47 m2

b.            uzupełnienie ubytków, rys i pęknięć

c.            wykonanie tynków (gładzi)

d.            dwukrotne malowanie farbą akrylową

2.            modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej, w tym wymiana i uzupełnienie gniazdek wtykowych

3.            modernizacja istniejącej sieci komputerowej, w tym uzupełnienie gniazdek sieciowych

4.            malowanie ścian – 230,51 m2

a.            usunięcie tapet – 132,75 m2

b.            uzupełnienie ubytków, rys i pęknięć

c.            wykonanie tynków (gładzi)

d.            dwukrotne malowanie farbą akrylową

e.            malowanie rur instalacji co.

Uwagi dodatkowe:

•             Przedstawiony zakres prac i obmiar należy traktować jako poglądowy. Zalecane jest dokonanie wizji budynku przed złożeniem oferty.

•             Zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zabrudzeniem elementów znajdujących się w remontowanych pomieszczeniach oraz utylizacja odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, leży po stronie Wykonawcy

•             Gwarancja na wykonane roboty min. 36 m-cy

IV. Termin realizacji zamówienia

1.            Część 1 - do 31.10.2025 r.

2.            Część 2 - do 20.12.2025 r.

3.            Zmiana terminu realizacji może nastąpić w przypadku zajścia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, a w szczególności w skutek wystąpienia siły wyższej.

V. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki :

a)            posiadają kompetencje lub uprawienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

b)           posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotowego zamówienia,

d)           dopuszcza się możliwość złożenia oferty na część 1 lub część 2 zamówienia.

VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu

1. Formularz oferty - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty.

VII. Kryteria oceny i wyboru oferty

Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Zleceniodawca podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zleceniodawca powiadomi wybranego Wykonawcę.

VIII. Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.            Termin składania ofert upływa: 25.09.2025r. godzina 15:00

2.            Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.

3.            Oferty można składać:

a.            listownie na adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie, ul. Lubliniecka 16; 42-772 Pawonków, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA NA Wykonanie posadzek, położenie wykładziny oraz malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie

b.            osobiście w siedzibie Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Pawonkowie, ul. Lubliniecka 16; 42-772 Pawonków, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA NA Wykonanie posadzek, położenie wykładziny oraz malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie

c.            za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie podpisanych skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: gzeas@pawonkow.pl. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści w formacie PDF lub JPG.

X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym (drogą elektroniczną).

XI. Pozostałe informacje

1.            Osoba do kontaktu: Anna Bok tel. 343567427

2.            Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.

3.            Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

4.            Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

5.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

6.            Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

XII. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

− Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie, ul. Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków,

 − Inspektor Danych Osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty

elektronicznej e-mail: iod@pawonkow.pl

− Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu

związanym z zapytaniem ofertowym na zadanie pod nazwą: Wykonanie posadzek, położenie wykładziny oraz malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pawonkowie − odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona

zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.0.1605 t.j.), dalej „ustawa Pzp”;

− Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

− obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

− w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

− posiada Pani/Pan:

• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia

przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

− nie przysługuje Pani/Panu:

• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

− Administrator odpowiada we własnym zakresie za wypełnienie obowiązku wynikającego

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 września 2025 11:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Skalska
Ilość wyświetleń: 47
19 września 2025 11:11 (Katarzyna Skalska) - Opublikowanie dokumentu.
19 września 2025 11:11 (Katarzyna Skalska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
19 września 2025 11:08 (Katarzyna Skalska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)