Pawonków: Przewóz uczniów do szkół w Gminie Pawonków w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 225932 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawonków , ul. Zawadzkiego 7, 42-772 Pawonków, woj. śląskie, tel. 0-34 3534100, faks 0-34 3534105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do szkół w Gminie Pawonków w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie (dowozie i odwozie) uczniów do szkół na terenie gminy Pawonków w roku szkolnym 2014/2015 przyjmując organizację roku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Dowóz uczniów wykonywany będzie do Gimnazjum w Pawonkowie i Szkoły Podstawowej w Kośmidrach. Usługa objęta zamówieniem ma być świadczona na trasach: -Trasa nr 1 obejmująca dowozy uczniów do Szkoły Podstawowej w Kośmidrach i Gimnazjum w Pawonkowie w okresie 01.09.2014r. - 26.06.2015r. w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. -Trasa nr 1 obejmująca odwozy uczniów z Szkoły Podstawowej w Kośmidrach i Gimnazjum w Pawonkowie w okresie 01.09.2014r. - 26.06.2015r. w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. -Trasa nr 2 obejmująca dowozy uczniów do Gimnazjum w Pawonkowie w okresie 01.09.2014r. - 26.06.2015r. w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. -Trasa nr 2 obejmująca odwozy uczniów z Gimnazjum w Pawonkowie w okresie 26.01.2015r. - 26.06.2015r. we wtorki i piątki, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Usługa objęta zamówieniem ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był co najmniej jeden opiekun. Do obowiązków opiekuna należy: zapoznanie się i przestrzeganie postanowień Regulaminu dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pawonków stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 45/2014 z dnia 12 czerwca 2014 Wójta Gminy Pawonków; sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wsiadania do autobusu, sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie jazdy oraz sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wysiadania z autobusu; współpraca z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu: przed planowanym odjazdem zobowiązany jest uzyskać od nauczyciela, który doprowadza uczniów do autobusu informację, że wszyscy uprawnieni do przejazdu daną trasą wsiedli do autobusu i daje znak kierowcy do rozpoczęcia jazdy, w trakcie przewozu przebywa wewnątrz pojazdu, zajmuje miejsce bezpośrednio przy drzwiach, z przodu autobusu, nadzoruje wsiadanie i wysiadanie uczniów na przystankach w miejscowościach docelowych, w trakcie wsiadania i wysiadania, po zatrzymaniu autobusu, otwiera drzwi i wychodzi na zewnątrz sprawdzając, czy poruszające się pojazdy nie stanowią zagrożenia dla uczniów, zobowiązany jest każdorazowo wysiąść na przystanku i zabronić dzieciom przechodzenia przez jezdnię przed lub za autobusem (podczas pobytu na drodze opiekun musi być ubrany w kamizelkę z elementami odblaskowymi), po wejściu/wyjściu do/z autobusu uczniów sprawdza, czy drzwi pojazdu są zamknięte i przekazuje sygnał kierowcy o kontynuowaniu jazdy, po opuszczeniu pojazdu przez uczniów dokonuje przeglądu jego wnętrza i w przypadku pozostawienia przez uczniów przedmiotów, przechowuje znalezione przedmioty do momentu wyjaśnienia ich pochodzenia, wymaga od uczniów zachowania zgodnego z regulaminem dowozu i odwozu uczniów. podporządkowanie się poleceniom organizatora dowozów w zakresie prawidłowej organizacji dowozów i zapewnienia uczniom bezpieczeństwa. współpraca z dyrektorami placówek oświatowych oraz nauczycielami zajmującymi się uczniami dojeżdżającymi do placówek oświatowych w zakresie prawidłowej organizacji dowozów, zapewnienia uczniom bezpieczeństwa oraz właściwego ich zachowania; o nieodpowiednim zachowaniu uczniów w autobusie szkolnym opiekun dowozu informuje dyrektora placówki oświatowej. Opiekun dowozu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych i odwożonych od chwili wejścia do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia autobusu przez ucznia na przystanku w swojej miejscowości. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Przebieg tras ustala Wykonawca. Rozkład jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin odjazdu autobusu oraz zmiany liczby dowożonych dzieci..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego są dokonywane na zasadach i w trybie wskazanych w załączniku nr 9 - projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pawonkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawonkowie , 42-772 Pawonków ul. Zawadzkiego 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pawonkowie , 42-772 Pawonków ul. Zawadzkiego 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pawonków