Informacja o środowisku

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

 

Zawiadomienie- Obwieszczenie

o wszczęciu postępowania

 

 

Na podstawie art. 49 oraz 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.), art.33 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 z  późn. zm.),

 

zawiadamiam

 

że na wniosek z dniu 05.04.2016r. Pana Rajmunda Pawełczyk, zam. ul. Górna 1, 42-772 Skrzydłowice zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na  „Przebudowie i zmianie sposobu użytkowania hali maszyn rolniczych na oborę wraz z rozbudową oraz budowę hali udojowej z zapleczem i poczekalnią, łącznika i zbiornika na gnojowicę na terenie gospodarstwa rolnego w miejscowości Skrzydłowice”

            Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikającego z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1690  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 z poźn. zm.) do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

            Zgodnie z art. 72 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r.  poz. 353 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 2, pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r.  w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 71 z późn. zm) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzyskaniu opinii następujących organów:

-        Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

-        Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lublińcu.

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Pawonków, ul. Zawadzkiego 7 w pok. nr 8, w godzinach od 8:00 do 15:00

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 kwietnia 2016 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Swoboda
Ilość wyświetleń: 1052
13 kwietnia 2016 14:45 (Małgorzata Swoboda) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2016 14:44 (Małgorzata Swoboda) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2016 14:41 (Małgorzata Swoboda) - Dodanie załącznika [obwieszczenie__wszczecie_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)