Nabór na stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze 3/2017

Pawonków, dnia 06.07.2017r.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze   3/2017

 

Dane jednostki:

- Urząd Gminy Pawonków

  ul. Zawadzkiego 7  42-772 Pawonków

  tel. 034 3534100/101/102 fax wew.30, email urzad@pawonkow.pl

- komórka organizacyjna do której organizowany jest nabór –   Referat Finansowy.

 

Oferowane stanowisko:

-Referent - kasjer w Referacie  Finansowym

 

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- wykształcenie minimum średnie,

- biegła umiejętność obsługi komputera,

- stan zdrowia pozwalający na  zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętności związane z organizacją pracy, skuteczność komunikowania się, samodzielność, 

   kreatywność, punktualność, dokładność,

- wysoka kultura osobista,

- preferowane wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne,

- znajomość ustaw: o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych, Kodeks Postepowania

  Administracyjnego.

 Zakres wykonywanych obowiązków:

 - przyjmowanie wpłat, ewidencja w raportach kasowych oraz odprowadzanie wpłat na rachunki     

   bankowe,

- podejmowanie gotówki z rachunków bankowych, rozchodowanie zgodnie z posiadanymi dowodami

  i ewidencja w raportach kasowych,

- obsługa kasowa,

- gospodarka drukami ścisłego zarachowania,

- współpraca z samorządowymi jednostkami budżetowymi w zakresie rozliczeń podatku VAT  

 ”centralizacja rozliczeń  VAT”,

- prowadzenie ewidencji rozliczeń VAT (rejestry sprzedaży i zakupu),

- terminowe sporządzanie, składanie deklaracji i rozliczanie należnego podatku VAT.

- prace administracyjne będące w zakresie Referatu  Finansów, archiwizacja dokumentów.

 

 Warunki pracy na stanowisku:

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa  na zastępstwo,

- miejsce pracy: Urząd Gminy Pawonków ul. Zawadzkiego 7

- wykonywanie czynności księgowych,

- praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy,

- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu Gminy,

- proponowany termin zatrudnienia  wrzesień  2017r.

 

Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 poz.902

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pawonkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty:

- życiorys ( CV ),

- list motywacyjny,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kwalifikacje, staż pracy,

- własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu 

  z pełni praw publicznych, 

- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane

  z  oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych

  w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29  

  sierpnia  1997 roku o ochronie danych osobowych (D.U. z 2016r. poz.922),

- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy

  o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu

  potwierdzającego niepełnosprawność,

- inne dokumenty, które kandydat uzna za istotne (np. opinie, referencje).

  Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu miesiąca 

  (od dnia zatrudnienia) zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr  

  Karny.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem ”Nabór na stanowisko urzędnicze” należy złożyć w Urzędzie Gminy w Pawonkowie – Sekretariat lub przesłać na adres Urząd Gminy w Pawonkowie ul. Zawadzkiego 7 42-772 Pawonków do dnia 20 lipca 2017r. w godzinach pracy Urzędu Gminy. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Pawonkowie.

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy w Pawonkowie po wyżej wskazanym  terminie nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje:

- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione

  telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

- oferty można odebrać osobiście, złożonych ofert nie odsyłamy.  Dodatkowe informacje można

  uzyskać pod nr tel. 034 3534100,

- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji  

  Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy,

- kandydaci nie będą dodatkowo powiadamiani o powyższym na piśmie.

- zastrzega się możliwość zakończenia konkursu bez wyboru oferty w przypadku gdyby żaden

  z kandydatów nie spełnił wymagań zatrudniającego.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lipca 2017 13:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Dalkowski
Ilość wyświetleń: 1762
06 lipca 2017 13:29 (Tomasz Dalkowski) - Dodanie załącznika [nabor_3_2017.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lipca 2017 13:27 (Tomasz Dalkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lipca 2017 13:23 (Tomasz Dalkowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)