Nabór na stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze 2/2017

 

                                                                                                     

                                                                                                              Pawonków, dnia 10.01.2017r.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze   2/2017

 

Dane jednostki:

- Urząd Gminy Pawonków

  ul. Zawadzkiego 7  42-772 Pawonków

  tel. 034 3534100/101/102 fax wew.30, email urzad@pawonkow.pl

- komórka organizacyjna do której organizowany jest nabór –   Referat Finansowy.

 

Oferowane stanowisko:

-Referent ds. księgowości budżetowej  w Referacie  Finansowym

 

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- wykształcenie minimum średnie

- umiejętność obsługi komputera,

- stan zdrowia pozwalający na  zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,

- umiejętność dobrej organizacji pracy i podejmowania decyzji,

- komunikatywność umiejętność pracy w zespole,

- wysoka kultura osobista,

- doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości, finansów publicznych,

- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,

- znajomość przepisów prawa z zakresu księgowości, finansów publicznych,  

 Zakres wykonywanych obowiązków:

 - prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości 

   i rozporządzeniami Ministra Finansów,

- ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich

  z planem i wykonaniem w budżecie gminnym,

- sporządzanie zestawień obrotów i sald oraz co miesięczna analiza i kontrola analityczna w Urzędzie

  Gminy,

- prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez

  Gminę oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów na rachunek Wojewody,

- przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań i bilansów podległych jednostek

  organizacyjnych gminy w zakresie realizacji wydatków budżetowych i dochodów,

- terminowe, rzetelne i zgodnie z przepisami sporządzanie sprawozdań i bilansów Urzędu Gminy,

  jako jednostki budżetowej oraz bilansu skonsolidowanego J.S.T,

- sprawdzanie  raportów kasowych pod względem formalnym i rachunkowym,

- prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, pozostałych środków.

- archiwizacja dokumentów,

 

 Warunki pracy na stanowisku:

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

- miejsce pracy: Urząd Gminy Pawonków ul. Zawadzkiego 7

- wykonywanie czynności księgowych,

- praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy,

- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu Gminy,

- proponowany termin zatrudnienia  maj 2017r.

 

Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 poz.902

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pawonkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty:

- życiorys ( CV ),

- list motywacyjny,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kwalifikacje, staż pracy,

- własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu 

  z pełni praw publicznych, 

- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane

  z  oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych

  w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29  

  sierpnia  1997 roku o ochronie danych osobowych (D.U. z 2016r. poz.922),

- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy

  o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu

  potwierdzającego niepełnosprawność,

- inne dokumenty, które kandydat uzna za istotne (np. opinie, referencje).

  Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu miesiąca 

  (od dnia zatrudnienia) zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr  

  Karny.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem ”Nabór na stanowisko urzędnicze – księgowość budżetowa”  należy złożyć w Urzędzie Gminy w Pawonkowie – Sekretariat lub przesłać na adres Urząd Gminy w Pawonkowie ul. Zawadzkiego 7 42-772 Pawonków do dnia

20 stycznia 2017r. w godzinach pracy Urzędu Gminy. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy

w Pawonkowie.

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy w Pawonkowie po wyżej wskazanym  terminie nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje:

- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione

  telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

- ofert można odebrać osobiście, złożonych ofert nie odsyłamy . Dodatkowe informacje można

   uzyskać pod nr tel. 034 3534100,

- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji  

  Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy,

- kandydaci nie będą dodatkowo powiadamiani o powyższym na piśmie.

- zastrzega się możliwość zakończenia konkursu bez wyboru oferty w przypadku gdyby żaden z kandydatów nie spełnił wymagań zatrudniającego.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      Wójt Gminy Pawonków

                                                                                                                              

                                                                                                                          Henryk Swoboda

                   

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.01.2017
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 stycznia 2017 10:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Poloczek
Ilość wyświetleń: 2298
10 stycznia 2017 11:46 (Grażyna Poloczek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 stycznia 2017 10:44 (Grażyna Poloczek) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_22017.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 stycznia 2017 10:44 (Grażyna Poloczek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)