Pawonków, dnia 31.08.2012r.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze 1/2012
Dane jednostki
- Urząd Gminy Pawonków
ul. Zawadzkiego 7 42-772 Pawonków
tel. 034 3534100/101/102 fax wew.30, email urzad@pawonkow.pl
- komórka organizacyjna do której organizowany jest nabór – Referat Inwestycji Gospodarki
Komunalnej i Ochrony Środowiska
Oferowane stanowisko
-Referent w Referacie Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe w zakresie ochrony środowiska
- umiejętność obsługi komputera,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe
- staż lub praca w administracji samorządowej,
- doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony środowiska,
- kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- prawo jazdy kat. B.
Znajomość przepisów prawa
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminie w świetle nowych regulacji prawnych,
- prawo zamówień publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o pracownikach samorządowych.
Zakres wykonywanych obowiązków
- sprawy związane z opracowaniem regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie,
- opracowanie projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,
- postępowanie związane z organizowaniem przetargów na odbieranie i zagospodarowanie
odpadów,
- nadzór i kontrola firm wywozowych oraz kontrola ilości odpadów deklarowanych przez
mieszkańców
- sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska.
Warunki pracy na stanowisku
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wykonywanie czynności biurowych, kontrolnych, bezpośredni kontakt z klientem,
- odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,
- praca przy komputerze i w terenie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pawonkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%
Wymagane dokumenty
- życiorys ( CV ),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kwalifikacje, staż pracy,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
dla celów rekrutacji,
- inne dokumenty, które kandydat uzna za istotne (np. opinie, referencje).
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem ”Nabór na stanowisko urzędnicze” należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Pawonkowie w godzinach pracy Urzędu lub przesłać na adres Urząd Gminy w Pawonkowie ul. Zawadzkiego 7 42-772 Pawonków do dnia 14.09.2012r. (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy w Pawonkowie).
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy w Pawonkowie po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej lub testu za pośrednictwem podanego przez siebie telefonu kontaktowego.
- Złożonych ofert nie odsyłamy . Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 034 3534100
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
- Kandydaci nie będą dodatkowo powiadamiani o powyższym na piśmie.
- Zastrzega się możliwość zakończenia konkursu bez wyboru oferty w przypadku gdyby żaden z
kandydatów nie spełnił wymagań zatrudniającego.
Wójt Gminy Pawonków
Henryk Swoboda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pawonków